دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی

مراقبت های پوست و زیبایی
|
دانستنی های جراحی زیبایی
| 1401/04/19

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی یک عملکرد بسیار مهم و اصولی است که باید توسط افراد به درستی انجام شود. زیرا با چسب زدن صحیح شما، از تورم و التهاب در بینی کم خواهید شد. در حقیقت این امر سبب شکل گیری بهتر بینی با ایجاد فشار مناسب بر روی پوست بینی می شود که این اتفاق سبب پخش شدن تعادلی فشار به همه قسمت ها به صورت متعادل می شود.

در این مقاله با سایت معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از نحوه صحیح استفاده از چسب بینی بدست آورید. پس از آن می توانید خودتان به آسانی در منزل چسب زدن بعد از عمل را تجربه کنید. با ما همراه باشید...

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل بینینحوه چسب زدن بینی بعد از عمل بینی

دلیل چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی چیست؟

همانطور که در ابتدا با این اتفاق آشنا شدید، لازم است بدانید که بعد از عمل جراحی یکی از مهم ترین اقدامات، رعایت اصولی چسب زدن بینی می باشد. این کار علاوه بر مزایایی که در ادامه به طور کامل از آن صحبت خواهیم کرد علاوه بر رفع تورم می تواند مانع از خونریزی شده و تشکیل بافت زخم جلوگیری کند.

به همین منظور پزشکان بسیار برای استفاده صحیح آن تاکید دارند. همچنین از یاد نبرید که بعد از عمل زیبایی بینی شما به شدت دچار ورم شده و حالت اصلی خود را ندارد. به همین علت چسب زدن صحیح بینی به شما کمک می کند تا این ورم ها کم شده و رفته رفته ظاهر اصلی بینی نمایان شود. همچنین نکته مهم دیگر اینجاست که اطرافیان و مخاطبانی که با شما ارتباط دارند با رویت این چسب ها در رفتار و برخورد فیزیکی با شما ملاحظه می کنند.

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی

اکنون که با کاربرد اصلی چسب زدن بینی به درستی و کامل آشنا شدید وقت آن است تا از نحوه صحیح استفاده آن نیز بیشتر بدانید. برای آن که این کار را اصولی انجام دهید باید از تمام مواردی که در ادامه برایتان شرح داده می شود به خوبی پیروی کرده و چسب را بر روی بینی خود بزنید. این موارد عبارتند از:

  • در ابتدا لازم است از برند چسبی که می خرید مطمئن شوید. بر اساس گزارشات بدست آمده بهترین نوع چسب بینی، چسب یک سانتی متری کاغذی m3 است.
  • در مرحله اول باید با یک پد الکلی تمام ناحیه عمل شده را به آرامی پاکسازی کنید. این قسمت به دو دلیل انجام می شود: 1- پد الکلی به شما کمک می کند تا تمام چربی ها و آلودگی ها از روی پوست جدا شود. 2- این کار به بهتر چسبیدن کاغذ چسبی نیز کمک شایانی می کند. (اگر پد الکلی در اختیار نداشتید می توانید از پنبه آغشته به الکل نیز استفاده کنید.)
  • در مرحله بعد پس از خشک شدن بینی قطعات چسب را به ترتیب در ابعاد 3 تا 4 سانتی متر برش می زنید. اولین قطعه را از بالای تیغه میانی بینی چسبانده و قطعه بعدی را به گونه ای می چسبانید که 50 درصد کاغذ قبلی را در خود بگنجاند. این اقدام را تا نوک بینی انجام می دهید.
  • در مرحله سوم چشب زدن باید یک قطعه چسب 10 تا 12 سانتی متری برش زده و آن را به صورت u شکل بر روی بینی خود بچسبانید.
  • تمام این اقدامات را یک تا دو بار دیگر بر اساس نوع پوست خود مجدد تکرار کنید. زیرا که پوست های چرب به 2 تا 3 بار کامل چسب زدن نیاز دارد.
  • در آخرین مرحله چسب ها را به آرامی بر روی بینی فشار دهید تا اگر قسمتی از آن به خوبی متصل نشده است به درستی به بینی بچسبد.
  • در صورتی که در برخی قسمت ها از چسب زیادی استفاده کرده اید از گوشه انتهایی آن می توانید با قیچی مقدار اندکی از آن را برش دهید. دقت کاملی را برای انجام این کار به خرج دهید.

نحوه چسب زدن بینی بعد از عملنحوه چسب زدن بینی بعد از عمل

مزایای چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی

اکنون که با نحوه چسب زدن بینی پس از جراحی بینی به خوبی آشنا شدید، لازم است تا از مزایای آن نیز اطلاعات کاملی داشته باشید. مزیت چسب زدن اصولی بینی برای شما شامل مواردی است که در ذیل به خوبی شرح داده شده است. همچون:

  • مانع از ریسک ابتلا به افتادگی بینی می شود.
  • سبب سرعت بخشیدن به روند درمان و پایان دوره نقاهت
  • آسان و ارزان قیمت
  • کاهش ضخامت پوست در نوک بینی
  • تسکین درد به علت پخش شدن فشار در تمام نواحی و مانع از تجمع نقطه ای آن
  • کاهش تورم در کل بینی و رفع آن
  • کنترل پوست و عوامل آناتومیکی
  • ایجاد شکل و فرم دلخواه با توجه به چسب زدن مناسب و اصولی
  • حفظ دقیق نتیجه جراحی انجام شده
  • اعلام هشدار به اطرافیان برای مراقبت در ارتباط

مدت زمان چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی

اگر شما هم کاندیدای انجام عمل جراحی رینوپلاستی هستید یا این اقدام را انجام داده اید حتما برایتان دغدغه مهمی است که بدانید تا چه زمان باید از چسب بر روی بینی خود استفاده کنید. پر واضح است که نتیجه این عمل تا گذر زمان کامل دوره نقاهت به درستی قابل رویت نخواهد بود.

اما به طور کلی اگر بخواهیم برایتان بگوییم لازم است بدانید که استفاده صحیح از چسب تا 2 ماه کامل به شما در داشتن یک فرم مناسب کمک شایانی می کند. اما در واقع نیاز اصلی شما 2 تا 4 هفته بعد از عمل به چسب بینی می باشد. پس از آن می توانید استفاده از آن را فقط در هنگام شب و موقع خواب بگذارید.

 به طور کلی اکنون شما از مزایای ویژه این چسب زدن ها با خبر هستید و می توانید عاقلانه تصمیم مناسبی بگیرید. البته که می توانید با مشاوره کامل از پزشک خود روند مناسبی را پیش بگیرید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کارهای بعد از عمل بینی

بهترین سن برای عمل بینی

تعویض و برداشتن چسب بینی بعد از عمل

همیشه مراجعه کنندگان دو سوال ضروری دارند. اول این که چسب را چند ساعت بعد برداشته و چگونه آن را از روی بینی جدا کنند. با توجه به زندگی های امروزی و مشغله های فراوان معمولا افراد زمان آن را ندارند که برای هر بار تعویض به نزد پزشک یا درمانگاه بروند. به همین منظور نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی را خود به خوبی فرا گرفته و انجام می دهند.

برای برداشتن آن نیز لازم است دقت کاملی به خرج دهید. در بهترین شرایط شما باید با کمک رطوبت و خیس شدن اقدام به جداسازی آن نمایید. می توانید در حمام این کار را به آسانی انجام داده و اجازه دهید پس از آغشته شدن به آب گرم به آسانی از روی پوست شما با حرکات آرام جدا شود.

البته لازم است توجه کنید که برای زمان مناسب تعویض نیز باید به نوع پوست خود توجه کنید. پوست های معمولی می توانند روز در میان این کار را انجام دهند. برای پوست های خشک نیز پیشنهاد می شود هر 3 روز 1 بار برای تعویض آن اقدام کنند. اما اگر پوستی چرب در قسمت بینی بهره مند هستید حتما باید روزانه این کار را انجام دهید. نوع پوست شما در روند تاثیر مزایای چسب اهمیت بسیار بالایی دارد.

تعویض و برداشتن چسب بینی بعد از جراحی بینیتعویض و برداشتن چسب بینی بعد از جراحی بینی

عوارض چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی

عوارض اشتباه چسب زدن بینی پس از جراحی یک مسئله مهم است. همانطور که اکنون به شما آموزش دادیم تا طبق چه نکاتی بهترین روش چسب زدن را برای خود تداعی کنید، به شما اخطار می دهیم اگر این چسب زدن ها فشار و محکم انجام شود نه تنها مزیتی نداشته بلکه سبب بروز عوارضی نیز در نتیجه درمان می شود.

همچنین از دیگر عارضه هایی که ممکن است برای افراد پیش بیاید حساسیت به برند های متفاوت است. به این منظور می توانید از پزشک خود بهترین مدل را با توجه به نوع پوستتان آگاه شوید. پس به روش اصولی و تمام نکاتی که اکنون به شما یاد داده شده است توجه کنید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به توضیح کاملی از نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل رینوپلاستی پرداخته شود. بیوتی کلینیک مفتخر است تا بهترین کلینیک های تهران را به شما برای انجام این جراحی معرفی نموده و همراه شما در این انتخاب مناسب باشد. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به معرفی مجموعه های درمانی و زیبایی در زمینه جراحی های زیبایی، لاغری و تناسب اندام، پوست و زیبایی، کاشت مو و ... اشاره نمود.

شما می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار نموده و بهترین کلینیک مورد نظر خود را در تهران با توجه به عملکرد دلخواه خود انتخاب نمایید. خرسندیم که هم قدم با شما در این مسیر هستیم.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه